träning

japp, det är träning på G, danspass.
Jag tror/hoppas att Frida ska med, det är lite läskigt att gå själv.
Köpenhamnresan är flyttad till den 4 oktober, det är bra för min del för att då har jag fått pengar, både studiebidrag och lön.
Det ända negativa är att jag måste vänta en vecka till innan vi åker dit för att jag längar verkligen.
Imorgon är det en lång dag i skolan och sen på kvällen ska jag mysa med Beatrice.
Jag hade också tänkt att hinna med att besöka farfar en gång till innan han får åka hem igen men jag vet inte om jag hinner.
Nu ska jag byta om och bege mig till friskis, jag kanske uppdaterar senare ikväll men vi får se.
Puss och kanske god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0