söndag

beredda på ett långt inlägg?

torsdag:
årets inspark då vi (tvåorna) slapp genomgå all lera, mjöl, såpa och spagetti.
på dagen var vi i Stadsparken med våran fadderklass och lekte lekar och fikade.
sedan var det dax för våran station, den blev inte så lyckad som det var tänkt men det fick gå endå.
Det gick åt helt sjukt mycket pasta och såpa.
Jag tror att dom flesta tyckte att stationen var ganska rolig, eller jag hoppas det iaf.
På kvällen var jag hemma hos Jessica Johnsson i min klass på förfest, det var riktigt trevligt och jag lärde känna vissa ifrån klassen bättre än innan.
Sedan begav vi oss till stan för att besöka vallen, tyvärr kom jag aldrig så långt, jag hamnade först i parken med Jesse och Bea och vi satt och pratade med Tilds och Emma.

(det går inte att ladda upp bilder, så jag får lägga in dom i efterhand)

fredag:
fredagen var en riktigt seg dag i skolan, jag mådde jätte illa fram till lunchen sen släppte det.
Detta var även Mys 18 årsdag, så efter skolan åkte jag med Mys syster och hennes pojkvän hem till Färjestaden för att äta god mat och fika.
Mys syster hade även planerat en överraskningsfest för My, så jag och Frida fick underhålla mysan medans dom fixade inför festen.
Jag kan säga att det blev lyckat för att hon fattade ingenting, hon blev jätte förvånad.
Hemma hos Mysan bjöds det på vin och cider, det var en riktig trevlig kväll.
Tyvärr kan jag inte visa några bilder härifrån heller.

lördag:
på lördagen var jag rikigt seg, jag var tvungen att städa mitt rum på dagen eftersom att vi skulle ha kräftskiva på kvällen.
det tog mig ungefär hela dagen att städa rummet.
på kvällen kom det 5 familjer hem till oss, därbland Mikaela.
det var en trevlig kväll med sång, kräftätande och mycket massage.

söndag:
idag har jag varit aktiv, jag har varit och kollat på Malins nya lägenhet, varit i stallet, tränat, varit hos farfar på sjukhuset och ätit pizza.
Mammas cykel lyckades även bli snodd utanför Malins lägenhet, mamma blev inte så glad på mig, men förhoppningscis så täcker försäkringen det.

Sofia, leta efter trippeltången hemma och fråga Per och Anette för att mamma säger att hon inte har sett den här hemma på evigheter och jag har letat efter den här hemma men jag kan verkligen inte hitta den.

Nu ska jag sova!
God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

i will /suffffffffffffe

2008-09-08 @ 08:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0