lördag

jag ska snart iväg på släktkalas men jag hade tänkt att hinna med och uppdatera lite innan.
imorse tränade jag vid 10.00, spinning efter det har jag varit i stallet en sväng.
Den resterande delen utav min familj är i ishallen för att det är cup där och pappa är tydligen cupgeneral.
Jag ska försöka att ta mig över till öland ikväll för att besöka både Sofia och Mysan, jag är inte så säker på att det kommer gå så bra för att mamma vill inte stå i köerna och jag har försökt att övertala henne men det gick inte så bra.
Igår träffade jag Ebba på stan för att fika och vi satt på kullzenska i 1.5 h och bara pratade, vi fick sällskap av Amanda ett tag också.
Man märker att vi har mycket att ta igen och bestämde oss för att vi ska ses nästa vecka också.
Nu blir jag snart upplockad utav Eva för att åka ner till Stensö och fira min farbror och hans fru, så nu hinner jag i skriva mer.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0