journeyman

Nu sitter jag och kollar på journeyman på tv 3, det är ganska dåligt och jag har inte följt det innan men det finns inget bättre att kolla på när man pluggar.
Jag har engelska läxa tills imorgon, väldigt tråkig men det måste göras.
Idag har jag annars bara arbetat för fullt, övertid igen!
Imorgon ska jag nog vara med Sofia, vi pratade om det i helgen iaf.

På onsdag är det skolfoto, nästan hela min klass vill att vi ska vara oseriösa på bilden, jag vet inte om jag är så sugen på att göra något fint ansiktsuttryck på skolfotot.

Jag kommer nog inte kunna visa bilderna på min lillebror som jag skrev innan, man dator är konstig, jag kunde knappt kolla på AA ansnitten igår så jag har bara sett ett halvt och idag har jag inte hunnit se fler.

Nu ska jag plugga vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0