dagen då Sofia gick hem med en vänstersko

Idag har jag inte gjort så himlans mycket, jag slutade skolan vid 12.30 och åkte nästan direkt till stallet.
Sedan beslutade Julia och jag oss för att träna på intensiv-passet, helt sjukt jobbigt.
När vi skulle gå hem hittade jag endast min vänstersko och bredvid den stog en röd högersko i strl 35, jag har 39(?)
Hur kan någon gå hem med en rödvänstersko och en svarthögersko?
Så jag fick iaf cykla hem med en sko, det var svinkallt om högerfoten.
Imorgon får jag helt enkelt köpa nya skor, lite surt faktiskt.
Julia tyckte att jag skulle sätta upp en lapp så jag får väl skriva en i skolan imorgon.
Nu ska jag snart sova för att jag är död.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0