scitzofren har jag varit länge!

hur stavas scitzofren? jag har inte en aning.

iaf, nu hade jag tänkt att ladda upp bilder och skriva om helgen.

Fredag:
Dagen började med en lång dag i skolan, 8.00-15.00, ganska seg dag.
På kvällen blev jag bjuden hem till Bea på rosévin och mys!
Vi blev bjudna på taxi utav Andreas till Lindsdal, 320 spänn!
Det var en galen taxiresa, Etype på högsta volym och en dansande taxichaufför.
När vi väl kom fram till Lindsdal vid tolvsnåret så hade "festen" förflyttat sig in till stan så det var bara Ola och Andreas kvar.
Vi sjöng med till Ted Gärdestad och spelade munspel och åt gurka, ganska härlig kväll!
När klockan var 3 beslutade vi oss för att åka hem, ett tag senare när vi hade fått tag på skjuts så åkte vi hem till Tegelviken igen. Mysig kväll!

Lördag:
Jag sov ganska länge och var seg mest hela dagen.
På kvällen hade jag blivit bjuden hem till Frida på fest/mys.
Vi satt och sjöng singstar och drack cider och vin.
Vid tolvslaget åkte jag och Hanna hem och då anlände även ett antal killar och Beas mamma. :)
Jätte trevlig kväll! :)











Nu ska jag sova!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0