lördag

JAG LEVER! jag lovar!
Jag har varit ganska dålig med att uppdatera, jag skyller lite på internet för att det har inte fungerat och så skyller jag lite på skolan för att där har det varit fullt upp.
Vart Sofia håller hus har jag inte en aning om för att hon svarar inte på mitt sms eller ringer.

Idag har jag fikat med Ebba och vi gick även en sväng på stan men det var alldeles för mycket folk för oss, löne helg ni vet!
Nu är det höstlov förresten, jag ska jobba och plugga, inget intressant kommer hända för min del.
Sen nästa vecka igen åker jag både till Stockholm och Linköping, riktig härlig vecka med inga prov och bara två dagar i skolan.
Nu ska jag äta fläskfilé och dricka iskaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0