Jag tänkte göra Sofia och Cissi glada!

Jag bloggar! Det gör nog Sofia L lite glad som har fått spela lite scizofren med tanke på namnet på bloggen, Sofiorna. Hon har ju lixom fått skriva här helt själv.

Vad händer för mig då?
Inte mycket. Skolan håller på att slå, banka och sparka på mig när jag ligger ner.
Det är bara för mycket att ge sig på någon som inte orkar! ööööösch.

Idag har jag kollat på Andra Avenyn och Glamour. På tv ikväll är det inte ett piss!
Wihoooooooo.

Nu ska jag göra Cissi glad och skriva vem som skrivit inlägget! (Lyssna på det nu sofiaL, skriv att det är du som skriver).

Ha det bra så får vi se när jag bloggar nästa gång!
Kolla in http://sufffe.blogg.se/ annars :)



/Sofia Alerstedt!
(Det var ta mig tusan en underskrift till att duga med!)

Kommentarer
Postat av: ischisch

tack min käre vän:)

2008-10-13 @ 21:31:50
URL: http://cecilialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0