torsdag

idag har det varit ännu en strålande dag :) och även idag har jag varit på ett strålande humör.
vi började engelskan med att baka 30 muffins och sen snikerskaka, vi gick och satte oss vid rävspelet och spelade kubb och solade, hela klassen!
Det var nog första gången som klassen har hittat på något där alla som var med var positiva.
Sedan var det idrott och vi skulle paddla, man skulle paddla bort till slottet och tillbaka men det gjorde inte jag, Bea och Jesse, vi paddlade runt hörnet så att Johan inte kunde se oss och sen låg vi och solade och pratade ist.
Det var väldigt skönt kan jag säga, :) blöta blev vi också.
Sen när jag kom hem skulle jag plugga men så blev det inte, jag la mig i solen och somnade, sen har jag sovit sen dess, så jag lär ha en bränna på ryggen.
Hoppas att man blir brun fram till skolavslutningen, jag ska bara hitta något att ha på mig.
Nu ska jag strax åka till stallet bara mamma kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag hittils =)
själv har jag tagit studenten idag :D

2008-05-29 @ 17:02:49
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0