torsdag

jaha, jag kom nyss hem från skolan, eller jag hann med att gå på stan en snabbis också.
jag var och kollade på Gina tricots rea, jag hittade ingenting, fast det fanns ganska mycket och hade jag varit på humör så hade jag säkert hittat något.
Ikväll ska jag träna och efter det kanske jag ska till bea och mysa lite, hon lovade att bjuda på korv om jag kom. haha, jag får se helt enkelt.
Nu har vi ändrat oss igen, nu ska vi vara skuggor, haha, jag tycker faktiskt att det är en bättre idé.
Då kan man säga
-"vad är ni?"
-"vi är skuggor"
istället för att säga att vi är färger, det är inte lika kul tycker jag.
Så nu ska jag hitta något annat att ha på mig istället, jag får leta lite ikväll så får vi se.
Vi ska inte vara hemma hos Lisa imorgon heller, allt är ändrat :P vi ska nog vara hemma hos Jesse eller Bea, vi får se helt enkelt.
Idag har jag varit duktig, jag har skrivit två hela sidor på min rapport, och ändrat lite andra saker som Anna tyckte att jag skulle skrivit på ett annat sätt.
Så nu har jag kommit en bit på väg och det är skönt, annars kommer jag få sitta med den hela nästa vecka och det orkar jag inte.
Nästa tisdag har jag historiaprov, vi ska skriva en uppsats om amerikanska och franska revolutionen, vi har bara haft två lektioner på oss.
Så det kommer jag att få plugga på på söndag, ganska mycket, man ska kunna alla årtal och sen ska man få med 12 stödord också som läraren bestämmer.
Det kommer att bli ganska svårt.
Om typ två veckor är det Springbreak, jag längar väldigt mycket, bara det är fint väder, förra året var det 40 C. när vi var hemma hos Emma och stog på hennes balkong, fatta varmt.
Jag ska försöka att hålla koll på min mobil imorgon och ta mycket bilder, det försöker jag alltid, men man liksom bara glömmer bort det.
I lördags fick jag en bild iaf och det är jag ganska stolt över för att annars brukar jag inte lyckas ta någon alls.
Det känns som om jag bara sitter här och skriver en massa skit, men jag har liksom inget annat för mig, det skulle väl vara att kolla på TV, men jag orkar inte förflytta mig till vardagsrummet.
Det hände en sak på idrotten idag, Mys ledband i foten gick troligtvis av, hon halkade och vred foten så hon fick åka till akuten, Peter, Katarina och "lärar kandidaten" trodde att det var ledbandet så då kommer stackarn att få gå med kryckor ett tag framöver.
Jag tror inte att jag har hört en människa skrika så högt som henne idag, fy fan va ont hon hade.
Imorgon har jag tre lektioner, jag slutar vid halv ett och sen vid halv två ska vi börja festa.
Jag tycker att det är väldigt dålig information om staggjakten, när börjar det? vart ska man samlas? hur många stationer? ingenting vet man.
Agnes sa idag att det är 35 lag anmälda och att det bara är ett utomstående, ett från Jenny, så Fanny, Matilda, Amanda och Frida skulle tydligen inte vara med.
Nu får jag snart ta och sluta skriva, ska förflytta mig till Tv och kolla på ett två års gammalt avsnitt utav finalen i prodjekt runway. (stavas det så?)

Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0