tisdag

idag har det varit en väldigt konstig dag om jag får säga det själv.
just nu sitter jag i sängen med datorn i knäet och kollar på 13 snart 30 på Tv3, jag har sett den ett antal gånger men det är bättre än House i alla fall.
har precis varit inne på kalmarcity.com och jag fick mig ett gott skratt när jag kollade på bilderna på Bea och Cissi, dom är söta dom.
Jag ska lägga upp lite bilder på dom men det får bli senare i veckan för att nu ska jag snart sova, jag ska upp tidigt imorgon, jag börjar 8.10 och det var länge sen jag började så tidigt.
Nu har vi ändrat oss igen om vad vi ska va på fredag, killarna dissade våran otroligt roliga idé om att vara indianer så nu ska vi vara färger istället, inte alls lika roligt.
Jag ska vara röd, roligt va? eller inte.. men majoriteten bestämmer så jag och Lisa röstades ner, men skit samma.
I lördags åkte Malin tillbaka till Rumänien och hon kommer hem den 10 juli.
Det är 2 månader minus 3 dagar kvar tills hon kommer hem, jag ska hålla koll på henne genom hennes resedagbok, mail och sms men jag vet att jag kommer sakna henne jättemycket, eller jag saknar henne redan.

Imorgon har jag ingen matte så då tänkte jag skriva lite på min intervju eftersom att Andreas vill att den ska vara klar på EA-tiden.
Nu tror jag att jag ska sova.
I helgen händer det inte så mycket, Johan fyller år på lördag så då ska jag hem dit.
Fredag är det fest och staggjakt.
Söndag måste bli en plugg/sovdag.

Puss och god natt
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0