strålande-tisdag

idag har det varit en dag med strålande väder och själv har jag och mina kompisar varit på ett strålande humör.
vi satt ute i solen på både engelskan och historian, det är typ 3 timmar sammanlagt och det var väldans skönt.
efter skolan gick jag, Bea, Jesse och Ciss till 4 kök och åt en hawaiitoast :) jättegod men en väldigt stor portion så jag är proppmätt.
Vi satt och diskuterade allt folk som gick förbi, jag älskar att kolla på folk! :)
Ikväll ska jag plugga och snart ska jag även till stallet, jag måste plugga massmedia tills imorgon, vi ska ha ett "läxförhör" = prov.
På fredag är det italienska prov som gäller och vi har 60 verb som man ska kunna böja, både oregelbunda och regelbundna.
De kommande veckorna kommer att vara väldigt slappa fram till skolavslutningen och det gillar vi :)
Det kommer att vara vandring, triaden, städdag och massa mer.
Det är mycket övrigt som händer också, eller jag kan bara komma på två saker men det känns som mer, det är Springbreak och Staggfest den 4. :) JIPPI, ett väldigt bra beslut utav den nöjesansvarige.
Jag kom på en sak till, snart är det midsommar och den ska spenderas på öland, frågan är bara vart man ska sova? hm, vi får hoppas att det löser sig, för just nu har jag nog ingen lust att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0