Springbreak

Japp, nu är det bara två dagar kvar till en utav vårens höjdpunkter, när det är springbreak så brukar det vara fint väder ( 40 C förra året ) och då vet man att det verkligen är vår.
Det kommer att vara helt sjukt mycket folk, vem vill missa springbreak?
Det kommer att vara en varm, lång och väldigt rolig dag.
Tyvärr har man hört att polisen ska skärma av extra mycket iår, men det finns alltid någonstans där man kan vara utanför avskärmningarna och jag ska väl ända vara mestadels inne så för mig gör det inte så mycket.
Året artister: Amanda Jenssen, Sven-Ingvars, Takida och Håkan Hellström är väl dom som jag kommer ihåg just nu.
Här kommer spelschemat!

image91

Jag längtar! :)

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0