soooooooool

har legat ute i solen i snart 2 timmar, tror inte att jag har blivit så vidare brun, men fräknarna i ansikten har kommit fram i alla fall.
det har varit en väldigt lugn och skön helg, mest varit hemma och kollat på film.
va hemma hos Camilla i fredags och sjöng singstar och kollade på Talang.
ikväll ska jag plugga, svenska, har någon uppsats skrivning imorgon och jag måste läsa igenom ett tjockt häfte innan så det ska jag pyssla med ikväll, ska kolla andra avenyn och träna också.
imorgon ska jag plugga matte och träna, har nationellt prov i MaB på torsdag, i 4 timmar.
jag kommer dööööö, har inte hängt med på dom senaste kapitlerna heller så det gäller att plugga denna veckan, det ända positiva med det är att jag får sluta tidigare och slipper engelskan på torsdag.
annars nästa vecka tror jag att det är ganska lugnt, eller jag kommer inte på något nu iaf som jag ska göra eller plugga till förutom matten då.
nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så att vi kan åka snart.

"nu är sommarn här hos oss
och det blir fest och det förstås"


Kommentarer
Postat av: suffe

haah sommarlåten

2008-05-04 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0