soooooool..

..igen, ännu en dag med strålande sol och det gör en så himla glad, började dagen med Sv uppsatsskrivning som gick över förväntan, jag är inte och har inte varit och kommer aldirg att bli bra på att skriva så jag är mer än nöjd.
sedan var jag på stan och fikade en stund med Emma och Sofia, satt vid uteserveringen vid kullzénska, vi hängde på låset och fick sitta i skuggan men det är skitsamma det var varmt och mysigt ändå.
sedan tillbaka till skolan och italienska, vi hade bara 20 minuter idag eftersom att lektionerna upptogs inte förens 12 eftersom att vi hade skrivning innan.
Sedan sista lektionen som var Ma, jag tror att jag börjar få lite smått panik, jag kan ingenting och då överdriver jag knappt.
Det blir att plugga hela veckan med start ikväll, så den lugna veckan jag pratade om sket sig ganska mycket eftersom att rapporten ska vara inlämnad nästa vecka och jag har historia till imorgon.
Kom iaf nyss hem från träningen och ska snart äta och sedan plugga.
Ikväll ska jag kolla på Cashmere Maffia och Nytt läge sen ska jag somna tidigt.
En bra nyhet är att vi har fixat ett lag till Staggjakten nu. haha:)

Undrar vad den andra halvan utav denna bloggen tog vägen?
Japp, det är sommarsången, men jag kunde bara dom två raderna, hade jag kommit ihåg fler hade jag skrivit ner dom :)

Kommentarer
Postat av: elin

vilka ska du vara med på staggjakten ? (:

2008-05-07 @ 12:03:35
URL: http://ehliiinh.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0