onsdag

nu jädrans, en dag mindre kvar till Staggjakten, nu vet vi vart vi ska fixa oss och förfesta innan staggjakten, hemma hos Lisafisa, jag har aldrig varit där så det ska bli spännande.
Vi ska börja förfesta 13.30 :) Inte min idé precis, men det är bra att vara tidigt ute.
Själv har jag bestämt att jag ska vara röd, jag har inga kläder men det löser sig säkert på någon sett.
Idag har varit en underbar dag med många skratt.
Brandlarm i skolan, någon i cafét hade klantat sig lite :) haha.
Nu ska ni få se dom ursnyggabilderna från i lördags :)


börjar med en bild där Bea ler och är seriös, det är typ första gången hon är det på bild :)


jag kan inte sluta skratta åt denna, hur lyckas man?


tre snyggingar :)


här har vi dom igen.


Lisa och Cissi.

Bea blir blond idag, eller just nu faktiskt.
Jag hoppas att det blir bra och jag ska ringa henne senare.
Nu ska jag äta.
Puss SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0