man får passa på..

nu är det paus i nytt läge så då får man passa på, sen är det cashmere maffia och det vill man ju inte heller missa.
dagen har gått väldigt snabbt förövrigt, tränade med Jullan efter skolan.
sen dess har jag kollat på tv, har verkligen inte gjort något annat. :)
imorgon börjar man skolan vid halv ett och slutar vid halv 4, ganska gutt faktiskt.
nu har vi kommit på vad vi ska vara på staggjakten, indianer, jag vet att det låter astöntigt men jag tror att det kan bli bra, jag ska snart ner och leta efter min indianhövdingmössa, hittar jag den så ska jag ta med den till skolan imorgon och visa den för mitt lag. sam-laget :)

"sur som en citron"

nu börjar det igen, puss

suffe jag tror inte att jag kan hänga med till det där med Nina, för att min farbror fyller år, 50 och vi ska fira honom, eller typ kidnappa honom, vi kan ta det mer sen eller typ imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0