lördag

hejsan, nu hade jag tänkt att berätta lite om gårdagen.
Vi (jag, jesse, lisa, bea, nordis, vutte, chiem och molin) började förfesta hemma hos jesse vid halv 3.
2 timmar senare var vi svarta över hela kroppen, lite smått runda under fötterna(ett uttryck som mamma använder) och vi var även på väg mot Staggs matsal.
När vi kom dit var det fullt med andra utklädda staggnister, coolast var ändå Big mama:)
Efter en halvtimme fick vårat lag gå ut på stationer, vi lyckades bara ta oss till 3 stycken eftersom att då hade nästan halva laget deckat.
Vi begav oss hem till Jesse igen, satt och tog det lugnt ett tag och sen åkte jag hem för att duscha och byta kläder, även i bilen hem var jag lite smått påverkad, men jag hade tur för att mamma märkte inget :)
1 ½ timme senare mötte jag upp Sofia och Emma vid slottet och vi begav oss ganska snabbt till Fula firren.
Väl inne var det inte så mycket folk, men sen efter ett tag rullade det in folk, precis som förra helgen.
Hade betydligt roligare förra helgen, iaf på dansgolvet, denna gången träffade man mer roligt folk så man kan säga att det väger upp varandra.
Varken Bea eller Lisa kom till fula fisken för att dom hade somnat hemma hos Jesse.
En sak som var lite komisk, jag skrev innan att jag skulle hålla koll på min mobil för att jag skulle kunna ta kort, tror ni att jag gjorde det? Nej, ist ger jag min mobil till Bea som sedan somnar vid en station, jag trodde faktiskt att jag inte skulle få tillbaka den men det fick jag.
Jag brukar väl aldrig slarva bort min mobil, men igår lyckades jag med det en stund iaf.
Jag lyckades ta ETT kort, på hela kvällen och det är ett på Lisa med svarta tänder.
Lisa åker förövrigt till Thailand imorgon, hon ska vara borta i två veckor och kommer lagom hem till skolavslutningen. LYX.
Imorse märkte jag också att jag har köttsår på mina fötter som gör förjävla ont, men det märkte jag inte igår?
Jag är också svart på mina ben, min rygg och armar.
Jag hoppas att det går bort idag när jag duschar, duschade igår men det verkade inte hjälpa.
Nu ska jag nog sova en stund till, vaknade nyss och ligger i sängen och skriver.
Det blev ett ganska långt inlägg idag också.
Ikväll ska jag hyra film och sova :)

SofiaL

Kommentarer
Postat av: Junitje

God morgon!
Ha en skön lördag!

2008-05-17 @ 09:42:27
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: caroline

ha en bra dag!
Carro

2008-05-17 @ 09:43:43
URL: http://carrobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0