kusinen 25

Jag kom nyss hem ifrån ett släktfirande hemma hos kusinerna, det var Johan som blev 25 tidigare i veckan, han har även tagit studenten som statsvetare, han är smart han, till skillnad från oss andra i släkten.
Har ätit en massa god mat med mycket vitlök i, så jag kommer lukta hela kvällen, därför tänkte jag om inte Suffe har något annat inplanerat åka hem till henne så att hon fick känna min underbara vitlöksdoft.
Så du kan väl ringa när du är hemma ifrån mormor!

Kom att tänka på en sak när jag satt och hade som tråkigast på släktkalaset, Sofia kommer du ihåg den klappande killen som stog utanför dansgolvet och hoppade, han fick mig på bättre humör och jag sitter och skrattar för mig själv när jag tänker på honom.

SofiaL


Kommentarer
Postat av: suffe

han ägde, min nya idol!

2008-05-17 @ 21:08:44
URL: http://sufffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0