kram

Det jag mest av allt skulle vilja göra nu är att ge min älskade bästa, mest underbara kompis en kram, (okej, hon har feber, men hade hon inte haft det så, jag skämtar bara)
Jag saknar henne så otroligt mycket, även fast vi ses nästan varje dag i skolan.
Det går inte beskriva hur glad jag är av att ha henne i min närhet, att ha henne som min bästa kompis.
Jag behöver inte skriva något namn, jag tror att det är rätt självklart om vem det gäller.
Nu åker du på hajk i 2 (3) dagar och jag blir själv här hemma.
Jag hoppas att när du kommer hem, typ fredagkväll, att vi, bara du och jag kan umgås.
Du kommer säkert inte läsa detta förens du är hemma igen, för att jag har sagt åt dig att somna tidigt ikväll så att du blir frisk tills imorgon.
Du är BÄST
Sofia Alerstedt, jag hoppas att du vet att du är guld värd! <3

Kommentarer
Postat av: suffe

åh gumman vad underbar du är! :D kommer sakna dig! Vi tar en hemmakväll på lördag :) du betyder mest fia!

2008-05-19 @ 22:13:50
URL: http://sufffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0