girlicious

onsdag idag, jag har precis ätit klart och nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sedan placera mig i soffan och kolla på Sex and the city, veckans höjdpunkt.
Idag har det varit en konstig dag, det känns som om alla har varit irriterade på varandra.
En sak som är bra är att jag snart är klar med min rapport, eller jag är klar ända fram till diskussionen, den ska bara finslipas lite.
Sen ska jag bara lägga till lite källor och skriva sammanfattningen så är jag klar. Det känns bra!
Suffe sitter säkert någonstans ute i skogen nu och kokar pasta och grillar korv tillsammans med sina klasskompisar, antingen sitter hon och lyssnar på alexanders skämt, eller så sitter hon och skrattar åt Jacke.

Helgen blir lugn iaf, jag ska hem till Linda-mari på lördag, det kommer att bli mysigt tror jag!

Jag har köpt en bikini i veckan, bild på den:

image84

Det är inte den överdelen heller, men det är mönstret och underdelen i alla fall.
Nu ska jag hoppa in i duschen.
JAG SAKNAR SUFFE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0