fredag

idag har det varit en väldigt lugn dag, städat mitt rum, tränat och så har jag hängt ett tag med Mia.
imorgon ska jag fika med Bea och diskutera valborg, sen ska jag till mormor och morfar så det blir en lugn dag imorgon också.
har fortfarande inga bilder sen i onsdags men förhoppningsvis så kommer dom snart.
på söndag ska jag plugga för första gången på länge, svenska, har uppsatsskrivning på¨måndag och man skulle tydligen skriva om något ämne och besvara några frågor om jag fattade det hela rätt.
men nu ska jag sova, klockan är 1 och jag är helt slut.
såg en väldigt konstig film idag, Leo hette den och jag kollade inte ens klart på den för att den var så konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0