fredag

jag kom nyss hem efter att ha varit på stan i typ 20 minuter med Sofia, min lilla hajkare.
Rapporten är inlämnad och klar och det är så himla skönt, så jag slutade tidigare idag också. (som alla andra fredagar)
Den blev på hela 15 sidor, inte så mycket med tanke på vad resten i klassen hade skrivit.
Vad händer i helgen då?
Jo, idag ska jag endast ta det lugnt, sova och kolla på tv, eller jag ska träna om ett tag också.
Imorgon ska jag och mamma på stan en stund, sen på kvällen ska jag hem till Linda-mari och mysa, grilla och kanske kolla på melodifestivalen, hörde att Charlotte gick vidare igår och det var väl tur för henne :P
På söndag ska jag nog inte göra någonting, inte vad jag kommer ihåg i allafall, jag ska inte plugga och inte kolla på andra avenyn för att det är slut, eller för säsongen.
Det var jätte spänande igår, eller avsnittet släpptes i tisdags och var en timma långt, vad ska jag nu göra på söndagkvällar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0