extasen

lördag igår, började med att åka in till stan med sofia och ted och kolla på kaggnisterna, såg inte så många.
Vi satte oss på 4 köks uteservering och åt kycklingsallad, satt och kollade på folk.
Sedan begav vi oss till slottet och la oss och solade, brände sönder mig på bröstet.
Sen tog jag bussen hem och begav mig till stallet i värmen och Sofia och Ted gick till Mc Donalds och sen gick dom hem till mig.

Vid kl 8 drog jag och Sofia in till stan och mötte upp Johan och Klas vid kyrkogården, vi gick in till stan för att möta Ted och hans kompisar.
Vi gick tillbaka till slottet och umgicks med alla som tidigare hade suttit där och grillat.
Vid halv elva begav vi oss till ett nästan folktomt Fula fisken, men efter någon timme bara strömmade det in folk.
Jag träffade en massa gamla klasskompisar och Falkenbergare och vi dansade nästan hela tiden, eller inte i slutet för då hade jag så jädrans ont i benen.
Johan fick åka till akuten då någon hade slagit honom och han stod på balkongen och det försade blod ur munnen.
Hoppas att han mår bättre idag, fick inte reda på så mycket om hur det var med honom.

Här kommer en snyggbild på tre kaggister utklädda till Lilla sjöjungfrun :)



Vi kommer att vara minst lika snygga om inte snyggare nästa vecka :)

Idag blir det en massa plugg förövrigt.

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0