tisdag

redan tisdag? det känns inte som om jag har gjort någonting på lovet, bara slappat.
ingen fest på torsdag, men det fixar vi endån :)
gick på stan en stund idag med suffe, men vi köpte inget för att vi ska spara våra pengar till stockholm, vilket är väldigt smart utav oss. åt mat gjorde vi i allafall, på soya tror jag minsann att det heter, väldigt god mat, skulle egentligen ätit på mc donalds men där var det fullt med folk. Följde med suffe till tåget och sen tränade jag en sväng, ikväll blir det film med Malin, det känns som om jag inte gör annat än att kolla på film.
Igår var det påskmiddag hemma hos mormor, massa god mat.
Sedan åkte jag och mamma till citygross, det var nästan inget folk men det tar sin lilla stund att hitta allt man ska ha.
Efter det kom suffe och kollade på Wallander med mig och mamma.

Resten av veckan har inget planerat förutom fest på tors och sen ska jag försöka hinna plugga också men det kommer bli att man sitter med det på söndag kväll, som alltid.

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0