tisdag

Dagen har bestått utav plugg, massmedia prov till imorgon och jag kan ingenting, historia prov idag och jag ska vara glad om jag får G.
Ingen Carolina på TV, jag blev väldigt besviken, det är tisdagens höjdpunkt, sitter och kollar på House bara för att ha en anledning till att inte behöva plugga.
Imorgon ska jag träna och bara ta det lugnt, :)
Om 3 veckor åker vi till stockholm och jag längtar, bara till att få komma bort en stund och bo på hotell :)
Jag hoppas att det kommer bli mycket shopping, prat och mys, men det är vi ju bra på så jag tror att det kommer lösa sig.
Pappa sa att dom hade pool på hotellet så suffe var beredd på att ta med bikinin :)
Nu ska jag sova!
SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0