resursdag

jaha, då sitter jag här, klockan är 10 och jag har redan varit i skolan och gjort mitt muntliga nationella i engelska.
Vad ska man göra resten utav dagen?
Joo, först vid 3 ska jag på stan med Suffe och sen ska jag träna men vad ska man göra innan, det lär bli att plugga för det behöver jag verkligen men jag orkar inte.
Jag skulle behöva städa mitt rum också men det orkar jag verkligen inte.
I helgen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, mamma fyller år på lördag så det blir väl att fira henne, men jag vill festa med Suffe.
Vi ska åka till stockholm föresten, första helgen i april bär det av :) Då blir det shopping och hockey som gäller!
Igår kl 9 på 5:an var det "i huvudet på Gynning", måste säga även fast hon är trög så är hon så jävla skön.
Ikväll kl 9 på 3:an är det Top Model och dagens avsnitt får man inte missa för att det är styling på g och det är det bästa avsnittet av alla.
Igår va jag hos Bea en stund på kvällen och åt popcorn och kollade på tv, jag fikade också med Suffe och lärde henne hur man åker tåg till Emmaboda.
Suffe är med i tidnigen idag och jag ska ta en bild på det sen och lägga in här på bloggen så att vi kommer ihåg det. Det var en hel sida om idrottsprogramet på Stagnelius och då lyckades hon, Asplind och Emma vara med på bild.
Även Riham är med på ett hörn! HAHA!

SofiaL

Kommentarer
Postat av: ELIN

HAHAHH!!! de såg jag också. höll på att dö av skratt när jag såg henne med där.

2008-03-05 @ 12:48:46
URL: http://ehliiinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0