party

igår festade jag med Malin och Malin, riktigt trevlig kväll.
Ikväll blir det fest igen, vi har ingen stans att vara än men det löser sig alltid.
det är bara tre dagar kvar till skolan börjar igen och jag har inte gjort ett skit, inte pluggat engelska eller psykologi, vilket jag verkligen måste.
Imorgon tror jag att jag ska gå på stan en sväng och sedan på kvällen ska jag bort kom jag precis på.
Lördag blir det Malin igen och sen ska jag hinna plugga lite också.
Nu är det bara 6 dagar kvar till Mikaela fyller år och bara 16 dagar kvar till suffe fyller år, jag tror att jag har bestämt vad jag ska köpa men jag är inte säker än så jag får klura lite till.
snart åker vi till stockholm, det är bra att det är nästa helg för att då har man fått pengar innan så då kan man shoppa extra mycket.
Skulle vilja lägga in lite bilder men jag sitter vid fel dator, men det får bli nästa gång, nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning.

Puss
SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0