lördag

helgen har varit helt okej än så länge, i fredags var det mys och prat.
I kväll har jag varit hos Malin och kollat på melodifestivalen och imorgon blir det att träna och plugga en massa, jag kom nyss på att jag inte gjort engelskan än så det får jag fixa imorgon, annars idag har jag inte gjort så mycket, var på City Gross med Malin ett tag annars har jag bara tagit det lugnt.
Ensam hemma i helgen, mamma och pappa är i göteborg, riktigt skönt att bara få vara själv.
Jag ska snart gå och lägga mig för att jag håller på att somna. :)
Det är bara 4 dagar kvar i skolan tills det är lov.

Kommentarer
Postat av: suffe

skulle vi inte se andra avenyn ikväll? :)

2008-03-16 @ 13:55:43
Postat av: sofia

jo, eller det blev ju inte så, men det får bli någon annan dag i veckan :)

2008-03-16 @ 15:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0