lördag

Fest igår, riktigt rolig och annorlunda kväll :)

Det började med att jag, Suffe och Teddan tog bussen till Simon, när vi kom dit var det bara några stycken där men efter ett tag kom resten av klassen, nästan hela Sp07j var där :)
Det var riktigt trevligt, som det alltid är hos Simon och det var länge sen jag skrattade så mycket..
Sedan skulle alla dra och äta så då var det bara jag, Amanda och Alexander kvar.
Jag skjutsade hem Amanda på hennes cykel, på vägen hem ringde jag Bea som sa att det var lite smått fest i hennes lägenhet, när jag kommer dit träffar jag Bea, Jesse, Ajje, Lisa, Cicci, Frida och Tobbe.
Efter ett tag dra Tobbe m.fl och Jesper, Kalle och Johan? kommer, jag och Bea och Cicci bestämmer oss för att cykla någonstans och äta.
Vi cyklade (i ösregn) till Café corner (ända stället som var öppet) och jag och Bea delade på en gyrostallrik.
Sedan cyklade vi hem igen och jag var hemma runt 3 tror jag :)
Som sagt rolig och annorlunda kväll.

Imorse ringde Bea vid 8 och undrade om jag ville hänga på och ut och gå, självklart ville jag det!
För övrigt så fyller Jesper Bergstrand och min lillebror år idag :)

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0