GE MIG SOL

Saker jag vill ha med mig till utlandsresan i sommar:

Zooma   Zooma               Zooma
jätte fin bikini som man            Bikini i färg                     surfing bikini, jag älskar att surfa! :D
ser extra brun ut i.                 
Zooma     Zooma           Zooma
strandklänning                                              festtunika                            klänning som funkar till allt

Zooma       Zooma 
shorts behöver man alltid      kjol med mellanhög midja             lätt att jag ska ha lila hotpants haha

Zooma                       
skon man inte kan åka utan                 röda ballerinan                                  pumps!


        
sjalar är ett måste, för man hoppas ju att det ska vara varm!           världens snyggaste väska

     
två par solglasögon, röda resp. svarta och 7pack med armband

   '
nu orkar jag inte mer, för det är så jävla mycket som jag vill ha! haha
suffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0