torsdag

idag är det den årliga tordagen-innan-midsommar-grillning hos farmor och farfar.
Det är då hela släkten samlas för att grilla och ladda upp inför midsommar.

Igår var det SATC-maraton, jättekul men en aning segt i slutet, det kröp i benen efter 5 timmar i soffan.
Såg dom två sista avsnitten också och nu är det bara filmen som väntar, det ska bli spännande att se hur det har gått för dom, haha, jag är verkligen inne och besatt i den serien.

En väldigt glad Sofia ringde nyss och berättade att hon hade fixat sommarjobb :) På plantskolan, så då kanske det blir en utlandsresa iaf :)

Läste ett tidigare inlägg där jag skrev att jag skulle bada idag, så kommer det inte att bli kan jag meddela!
Det regnar ute och är svinkallt och inte har jag badat innan heller så att jag höll inte mitt löfte.

Nu ska jag ta och bege mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0