tisdag

idag har jag och delar utav min klass varit på vandring, det var över förväntan faktiskt, det ända negativa var myggen och att vi fick mat sist av alla.
Igår var jag, ciss, frida, bea, jesse, julia och hanna hemma hos Beas pappa och badade i deras pool, där ska vi ha poolparty i sommar. :)
Det var mitt första dopp för i sommar, fast det var fusk eftersom att det var i en pool, det är inte på riktigt då.
Jag har bestämt mig för att bada på torsdagen innan midsommar med mina kusiner, det kanske händer att jag badar innan dess också men torsdagen är mitt mål.
Imorgon är det en vecka kvar till sommarlovet börjar, riktigt härligt enligt mig och många andra :)
Jag lästa föresten i aftonbladet idag att det ska vara mellan 22-28 C ända fram till nästa torsdag.
Tänk vilken värme :)
Vilka tar studenten iår då?
Det är Sandra på onsdagen och Sofia på fredagen.

Imorgon är det triaden förövrigt. slappdag!

Jag har funderat lite och kommit på vad jag verkligen vill göra i helgen, jag vill ha en Sofia och Sofia dag.
En dag där vi bara umgås och skrattar! :)
Jag är öppen för förslag om vilken dag, så du får gärna bestämma.

Snart är det midsommar, det är bara typ 2 veckor kvar, tänk vad snabbt tiden har gått sen förra året då jag Sofia och Ebba va i köpingsvik i regnet, jag sov i en bil och tog den underbart vackra bilden på mig med facewrap.
Sofia och Ebba sov i husvagnen med Ebbas snarkande föräldrar.
Det var faktiskt ganska skoj när man tänker efter, vi hade roligt:)

Detta blev ett ganska långt inlägg iaf, jag skriver och kollar på Cake samtidigt, den var ganska bra faktiskt.

Veckans händelse: Sofia Alerstedt ska hänga i stallet och klappa en häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0