student

imorgon är det studentfirande som står på schemat, närmare bestämt Sofias student.
Jag ska först till Jenny och kolla när hon springer ut, sen ska jag hem till henne på landet och fika och ge henne min present som jag har köpt, jag är ganska nöjd faktiskt.
Jag har köpt ett lexikon, kul va? haha, det är bara jag och Sofia som fattar det roliga så jag hoppas att hon blir glad.
Sofia och Frida ska till öland imorgon och flörta med snygg-gabbe, så jag hoppas att dom får det skoj, jag hade gärna hängt med om jag inte skulle på student.
På lördag ska jag och Sofia gå på bio!? eller vi har väl bara pratat om det men jag hoppas att det blir så.
Pappa åker till tyskland imorgon för att kolla på sveriges två matcher mot Spanien och Ryssland, om jag inte har helt fel.
Han kommer inte hem förrens om en vecka, vilket betyder att jag ska dras med mamma i en veckas tid för att Daniel är ju aldrig hemma.
Nu tror jag snart att jag ska krypa till sängs, det är ändå inget bra på Tv så då kan man lika gärna gå och lägga sig :P
God natt och sov gott, det ska jag göra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0