söndag

nu har jag ändrat utseendet, snyggt va? haha, jag fattar ingenting när det gäller kodmallar så det överlåter jag till dig suffe. Du var ju grym på det sist :)
Idag är det iaf söndag och jag pratade nyss med Suffe i telefon, vi satt och lyssnade igenom gamla låtar och blev känslosamma :)
Det dök upp många gamla minnen som man "förträngt" med tiden.
EM-finalen mellan Spanien och Tyskland har hållt på i 5 minuter nu, inga mål en så länge.
Jag hoppas att Spanien vinner, jag tycker inte om Tyskland.
Jag har en hel arbetsvecka att se fram emot, eller inte.
Men det är pengar iaf och jag kan njuta senare i sommar när kontot inte är tomt.
Nu ska jag återgå till matchen och sedan försöka somna tidigt.
Suffe, du är bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0