Midsommarafton

Då var årets midsommarfirande över, helgen har gått väldigt fort och det har varit jätteskoj.

I fredags började vi med att äta på Mc Donalds, väldigt lyxig midsommarmat.
Sedan tog vi en full buss till köpingsvik där vi spenderade resten utav våran kväll.
Vi slog oss ner på stranden och det tog inte lång tid innan vi träffade Fredde, Danny och holken som vi spenderade ganska mycket tid med, trevliga killar!
Jag träffade inte allt för mycket folk ifrån Kalmar, men vad gör det, dom träffar man ju annars.
Jag träffad iaf Bea, det var länge sen jag gjorde det och om jag inte minns fel så hade hon blivit lite blondare i håret sen vi sågs sist.
Kvällen blev lyckad trots att det regnade och blåste.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för sex and the city bion. :)
det längtar jag till!

Men först lite bilder.

             
Suffe och Emma :)                                             Okänd kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0