Midsommar 2008

Idag är det den stora dagen, dagen som man spenderar på öland, midsommarafton.
Det brukar alltid regna, jag tror knappt att jag kommer ihåg senaste gången det inte regnade på midsommar.
Förra året var ganska trevligt, förutom att det regnade.


Vi träffade några skumma typer(kineser!) med färgglada peruker på sig.
Som ni ser på mitt hår så regnade det ganska mycket.

Detta året är nog det första på väldigt länge där det inte ska regna, men man ska aldrig säga aldrig för att man vet inte vad som kan hända.
Det var strålande sol imorse när jag vaknade iaf, det är ett gott tecken.

Vid kvart över 4 går våran buss till Köpingsvik, innan ska vi(jag, Frida och Sofia) ha hunnit äta på stan, sen ska vi möta upp Emma innan vi åker.
Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig, det får vi se helt enkelt.
Förra året hade jag en klänning ifrån Gina Tricot, man ser väldigt lite utav den på bilden.
Nu ska jag äta frukost, jag skriver imorgon om hur dagen har varit, jag ska även försöka ta bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0