måndag

jag är nyss hemkommen ifrån skolan, då vi på sista lektionen har kollat på kanotrugbyn som idrottsklasserna hade.
Dom flesta blev ganska blöta och det var roligt att sitta och kolla på, fast det är klart att jag gärna hade velat vara med, men så är det när man går media.
Vi ska inte ens ha idrott i trean, idrottsklasserna har idrott nästan varje dag.
Ikväll ska jag umgås med Hanna, min kusin. Henne tycker jag mycket om. :)
Hittade två bilder på henne ifrån Harrys i lördags, vissa säger att vi är väldigt lika och det kan jag hållla med om, iaf till utseendet.

Imorgon är det en slappdag men bara betygssnack, det är sista dagen innan sommarlovet.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på onsdag, men det tar vi då.
På onsdag är det förövrigt fest :) eller det blir det nog fler dagar :)
Nu ska jag placera mig i solstolen och njuta utav värmen ett tag.

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0