lördag

jag hinner bara skriva en snabbis men jag har ganska mycket att berätta så jag får skynda mig på.
I onsdags var det staggfest, inte för min del, jag hade ingen lust och det var väl tur det för att nu är jag dunderförkyld.
Hörde lite senare att det bara hade varit dryga 40 pers inne och att vakterna hade sagt till dom som skulle gå in att det inte var värt pengarna.
Så jag missade ingenting när jag låg hemma i sängen och kollade på sex and the city, jag har bestämt att jag ska gå på premiären på deras nya film, undrar bara om jag får med mig Suffe? :)
Det är dagen efter midsommarafton, härligt att gå på bio dagen efter :)
Igår (fredags) solade jag hela dagen och det resulterade med ett par rödbrända ben, jag premiärbadade i Suffes nya pool och innan dess red Suffe på Ponét. Jag har blidbevis!
Vi var också och kollade till jordgubbsfältet (mitt och Suffes hemliga ställe), men dom var så gröna dom kunde bli, så vi får besöka det igen om några veckor och då jädrans ska vi äta.
Vi var också och hälsade på Ebba en snabbis, det var länge sen man var där hemma kan jag lova, det var sig likt, såg ungefär likadant ut som innan.
Nu ( om typ 2 sek) ska jag ner till sandvik och sola och bada!
Pusshej.
Suffe RING! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0