suffe-vecka

eller det kanske inte blir en hel vecka och jag vet att jag gör dig besviken när jag säger det men jag skulle egentligen bara vilja tacka nej till det jag har blivit bjuden på men det är tyvärr för sent.
men en sak är säker, vi kommer att ha underbara chill-kvällar med härlig musik och underbara människor, right suffe?
du ska packa din stora-feta resväska och bosätta dig hemma hos mig! mmm, det kommer att bli underbart!
en hel ff-vecka då man har huset för sig själv, kan det bli bättre?
vi ska ladda upp, eller suffe ska få ladda upp med bra musik, det är hon mycket bättre på än vad jag är.
nu ska jag bege mig ut i solen och steka lite!

gud vad jag längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0