sovdags

nu ska jag snart krypa ner i sängen efter en intensiv dag, det blev en väldigt lyckad kväll.
gårdagen:
Den började med att Suffe kom hem till mig och vi gjorde kycklingsallad och drack fina drinkar :)
Sedan kom frida och vi kollade på det super töntiga crowned, sedan kom även johan och vi kollade på prodjekt runway och sen åkte frida hem och vi andra begav oss på våra cyklar in mot stan, därdet var dött.
Det var lite folk och verkligen inget hålligång.
Sedan vid tolvslaget åkte vi hem till Beas mormor för att säga grattis till henne och hälsa på Lisa som också var där.
Det var trevligt att pratas vid en stund och sedan åkte jag och Sofia och Johan hem till mig och kollade på olika filmer!
Sen deckade vi i mamma och pappas säng.

Vi vaknade runt 12 tiden och satt och åt frukost till mordkommisionen.
Sen åkte Johan till gymmet, jag till stallet och Sofia cyklade hem.
Det var en trevlig och lugn kväll.

ikväll:
Det började med att Suffe kom till mig runt halv 6 och hon hjälpte mig att lugna ner mig lite.
Sedan kom sunk och efter ett tag även fankan, ebba och amanda.
Det var över ett år sedan vi träffades allihopa.
Vi började med att grilla och sedan satt vi pratade, spelade kort, åt min underbara(!) efterrätt och skrattade.
Det var mycket trevligt! Så det får vi göra om:)
Nu ska jag bege mig till sängs och jag hoppas att Sofia loggar in inom 2 minuter annars får vi ta bilderna någon annan gång.
God natt och vi ses på måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0