onsdag

städa, städa, städa, jag ska försöka städa så att huset ser ut som det gjorde innan mina föräldrar åkte, men det ska inte se "städat" ut om ni fattar vad jag menar:P
Det blir mycket disk när man har tjejmiddag och allt får inte plats i en maskin, och så hat jag tvättat också.
Det blev ganska mycket tvätt när jag var i Falsterbo, alla kläder är/var sandiga.
Sen måste jag vattna blommorna så att dom inte ser helt vissna ut, mamma sa innan hon åkte att hon blev stolt över mig om jag klarade att hålla alla hennes blommor vid liv under den veckan dom är borta.
Och när jag säger alla så menar jag massor, alla våra fönster är fulla utav blommor.
Men jag tror faktiskt att jag har lyckats för att alla blommor ser ut som dom gjorde för en vecka sen så mamma blir nog stolt över mig.
Nu ska jag återgå till det töntigaste programmet ever, crowned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0