onsdag

idag är jag glad, vaknade på rätt sida! :)
ikväll ska jag och suffe fika hos min farmor och farfar, vi ska också gå tipspromenad om det inte regnar allt för mycket för att då lär jag inte få med mig suffe :P haha.
vi har bestämt att vi ska vara hemma till 22 för att då börjar projekt runway och efter det är det sex and the city avsnitt, dom är lika roliga att kolla på fast att jag har sett dom innan och att jag har sett filmen så jag vet hur det slutar! :)

en sak till...MALIN KOMMER HEM IDAG!
jag har inte träffat henne på 2 månader, fast det är helt sjukt vad tiden har gått fort men nu när jag tänker efter vad det väldigt länge sen jag träffade lilla malin.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0