netonnet

jag och pappa var tidigare idag på netonnet, syftet var att hitta en kamera till mig.
vi pratade med den oerhört kunniga personalen och kom fram till att denna kameran skulle passa mig perfekt.
jag beslutade mig för att slå till och nu är jag en kamera rikare eller 1500 kr fattigare, man får se det hur man vill.
vi körde hem och jag öppnade förväntansfullt paketet och slog upp första sidan i bruksanvisningen, där står det att kameran ska ladda i 5,5 timmar innan första användning.
Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå 22.00 för att då ska min kamera vara fulladdad.
Tiden går väldigt sakta när man sitter framför datorn och väntar på att laddningen ska bli klar.
Så nu kan det komma upp lite fler bilder här, för att nu slipper jag låna mamma och pappas kamera som under den senaste månaden varit i Ukraina.

Suffe, ring! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0