middag

ikväll hade jag min andra middag hemma hos mig, jag hade bjudit in Sofia, Bea, Lisa, Jesse, Hanna, Ciss, Julia och Frida.
Fast det var "bara" Sofia, Bea, Lisa, Jesse och Hanna som kom.
Dom andra hade fullt upp med jobb och annat.
Middagen blev lyckad iaf, det var väldigt länge sen jag träffade tjejerna och vi hade mycket att prata om.
Vi har bokat in en sthlms resa, förhoppningsvis :), men det känns faktiskt som om den kommer bli av för att dom flesta har redan bokat biljetter.

Igår var jag i sandvik hos Eva och farmor och farfar, det var länge sen jag träffade dom och det var trevligt.
Här kommer bliden på mig och mammas gamla solisar. :)

ska jag vara ärlig så ser dom bättre ut i verkligheten.
imorgon ska jag steka! (och diska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0