hemma igen..

..efter helgen äventyr och jag är sjukt trött.
tur att jag inte går idrott för att jag hade aldrig pallat camping livet:P haha
bara det att sova i ett fuktigt tält när det regnar och fullt med sand på madrassen.
tur att man inte sover i tält allt för ofta.
bilder kommer när Mia har fört över dom till datorn.
det har varit en kanon helg helt enkelt med en massa mat, snack, skratt och sand :P
jag kan lova att det kommer att bli en tidig kväll och imorgon funderar jag på att åka ner till sandvik, eller så sparar jag mig tills på onsdag och är med på tipspromenaden, eller nee, då vill man vara hemma när mamma och pappa kommer hem.
Jag har faktiskt saknat dom, eller jag saknar dom väldigt mycket, fast det har varit super skönt utan dom.
nu ska jag slänga mig i soffan och sedan i sängen, föresten har jag hittat ett par coola solisar, typ mammas gamla, dom ska jag ta kort på och lägga upp här.

Kommentarer
Postat av: Suffe

lägg upp bild på soliasrna nu dååååååå :D

2008-07-20 @ 21:42:57
URL: http://sufffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0