friday evening

gårdagskvällen var underbar, jag tror inte att jag har skrattat så mycket på länge.
umgicks med flest sp07j-are, men vad gör de? :P

kvällen började med att vi gick hela långa vägen ifrån stationen till simon på ängö!
först gick vi in i fel hus, vi hade fått beskrivningen: ett rött trä hus med blåa dörrar, det var bara det att alla röda trähus hade blåadörrar.
Så vi chansade på ett och självklart var det fel, jag var tillochmed inne i deras vardagsrum och vände.
vi gick vidare mot ängö pizzeria, där vi skulle "höra" vart simon bodde, vilket vi inte gjorde.
Vi såg ett annat rött trähus med blåa dörrar, så vi gick in i en trappuppgång men självklart var det också fel, fast det var rätt hus fast fel trappuppgång.
Hos simon var det jättetrevligt, vi satt och drack, lyssnade på musik, pratade och var nere på hans bakgård.
Vi tog bussen som gick vid 22.13 ifrån pressbyrån mot Lindsdal.
Vi tog upp halva bussen och då satt ända vissa i knäet på varandra.
Framme hos totti var det full volym och flest sp07j-are.
Det var trevligt även där och sista timmen gick till att sitta på deras trappa och prata med Emma Johansson.
Vi tog bussen hem vid kl 00.37 och jag hade turen att den bussen gick ända till tegelviken, fast det tog 50 minuter tills jag var hemma, för att bussen stog ett jävla tag vid stationen och väntade.
Väl hemma åt jag mackor för att jag hade inte ätit på hela långa dagen och det märktes när jag började dricka cider.
Sedan slocknade jag med kläderna på i sängen, det var väldigt obekvämt kan jag lova så det ska jag inte göra om.

Vad händer idag då?
Jaa, det blir att ta det chill hela dagen och sen ikväll ska jag träffa min efterlängtade Malin.
Gud vad jag har saknat henne nu när jag tänker efter.

Det känns som söndag idag, fast det är väl tur att det inte är det, eller jo föresten det skulle vara gutt om det var söndag idag för att då är det mindre dagar kvar till jag är ensam hemma! Wiihoo.
Nu ska jag nog gå och lägga mig igen tror jag.
puss och tack för en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0