årets varmaste dag..

..igen, herregud vad varmt det är, jag håller på att smälla av.
Jag var tvungen att gå in och sätta mig för att det är alldeles för varmt ute.
Bara så att ni vet så  ser jag inte det jag skriver för att datorn har  hängt sig så att jag har en ruta mitt på skärmen så det blir säkert lite fel skrivnningar här och där.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och sova, imorgon ska jag träna och bada med Malin och sen på tisdag, vad ska jag göra på tisdag? hmm, det kommer jag inte på för tillfället men vi får se.
På onsdag sticker jag till stockholma iaf stannar tills söndag och sen när jag kommer hem jobbar jag i en vecka och sedan blir det stockholm igen så att jag kommer att ha det ganska fullt upp veckorna kvar tills skolan börjar igen.
Jag sitter vid fel dator nu men ikvääll sk jag ladda upp en bild på valpen jag passade igår. :)
Nu ska jag gå ut och svettas lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0