adoptivmamma

igår var en jävulens dag, ingen bra dag helt enkelt.
skulle följt med Sofia till Lars Winnerbäck men jag orkade helt enkelt inne.
Förlåt så hemskt mycket, jag hoppas och tror att ni hade det super trevligt.
Var på Atg-kliniken på morgonen eller rättare sagt hela dagen, vi vardär vid halv 8 och fick inte åka förens halv 3.
Vi fick inga roliga besked och det tog verkligen på psyket att vara där.
Det närmsta halv året-året kommer att vara ett helvete för min del, men så är det när man har hästintresse.

Idag har jag varit mycket gladare, solen har stekt hela dagen och jag har inte gjort annat än att ligga i solen och ätit vattenmelon och läst veckorevyn.
Ikväll ska jag vara adoptivmamma, jag kommer attlägga upp en bild på den bedårande saken som kommer hem till mig om ca 1 timme.
Idag har jag även användt min kamera flitigt och testat alla dess funktioner.

Imorgon åker min lillebror till huvudstaden och på onsdag kommer jag och mamma och pappa efter.
Då kommer jag att använda min kamera flitigt. :)
Nu ska jag dra, min pappa har köpt ny bil som jag ska provköra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0