sovmorgon

Hej.
Nu sitter jag i soffan och har precis vaknat, sovmorgon till 09.50 och vi har bara två onödiga lektioner idag, engelska och idrott. Etfer skolan ska jag till stan och fixa outfiten till på fredag för att då är man bjuden på Emmas 18 års fest, med tema bohem.
Jag har inte en anning hur en bohem klär sig eftersom att jag aldrig haft den stilen själv, men nu tror jag att jag har hittat något som kan passa.
Emma fyllde förresten år i tisdags så grattis till henne.
Idag ska jag träna också, på friskis med Frida.
Det var middag hemma hos mig i lördags som suffe skrev innan och jag hoppas/tror att det uppskattades, så nu längtar jag bara till att Johanna eller Suffe ska bjuda igen, för att hos Elin har vi redan varit.
Det är en bra tradition tycker jag, att bjuda varandra på middag, för vi 4 älskar mat!
Igår kollade jag på dom två senaste avsnitten utav Andra Avenyn, det är en serie som man kan bli galen på, speciellt Håkon, jävla player säger jag bara :P
Jag och Suffe är beroende utav detta program.
Nu ska jag snart äta frukost och bege mig till skolan :)

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0